Deși este una dintre ultimele aparute, această reclamă a devenit rapid unul dintre filmulețele virale de pe Internet, reușind să strângă peste 59 de milioane de vizualizari în numai două săptămâni și să devină cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube.

      Celebrul actor Jean-Claude Van Damme face șpagatul între două camioane Volvo aflate în mișcare, pe fundalul melodiei Only Time, de la Enya. Potrivit realizatorilor, cascadoria este reală, numai că Van Damme este susținut de niște corzi de siguranță, care nu se văd pe filmare.

     O dată cu reclama, „The Epic Split”, Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvențională de marketing B2B funcționează.

    Strategia de comunicare în sine este parte dintr-o schimbare importantă a modului în care Volvo Trucks îşi promovează produsele către un public mai larg. Simplu spus, este vorba de a folosi o comunicare tipică pentru produse de larg consum pentru a promova un produs pentru afaceri.

Anunțuri