Povestea Crăciunului se aude în fiecare an, în casele oamenilor, unde bradul se împodobeste, cina este îmbelsugată, iar colindatorii bat la uşile frumos decorate. Pentru majoritatea copiiilor şi a familiile acestora, povestea Crăciunului înseamna speranţa de mai bine, iar Coca Cola a popularizat de-a lungul timpului ideea aceasta, a gândurilor aşternute pe hârtie şi trimise spre fabrica lui Moş Craciun, unde se îndeplinesc chiar şi cele mai inocente şi simple dorinţe.

Mulți nu știu că Moș Crcăciun e atât de cunoscut grație companiei Coca-Cola. De fapt, întreaga idee de magie a Crăciunului, cu luminițe, căldură și un Moș Crăciun voios, îmbrăcat în roșu, a fost popularizată de ei. Mie chiar îmi place mult imaginea pe care au construit-o în timp și probabil că ăsta e motivul pentru care consider reclamele la Coca-Cola de Sărbători cel mai aproape de sufletul meu. Deoarece ,,Nu exista Craciun fără o reclamă COCA COLA’’.

Anunțuri