Weekendul 15-17 noiembrie a insemnat pentru noi, voluntarii CICS, soare, munte, colegi, prieteni, mancare buna, jocuri,dans, si multa voie buna. Mai pe scurt, il numim teambuilding!

     Complexul turistic Cheile Butii, ne-a gazduit timp de 3 zile intr-un decor montan superb, in care soarele ne-a incalzit nesperat de intens pe intreg parcursul sederii noastre, contrar a ceea ce ne asteptam noi.

DSC_0810

      Mi se pare de bun augur sa ne reamintim, asadar, cateva din momentele care ne vor aduce zambetul pe buze mult timp de acum inainte. 

   Desigur, pe langa distractia generata de jocurile inedite, au existat si momente de o intensitate mai aparte. Dar mai conteaza asta atata timp cat ne-am simtit bine, am fost creativi si unde mai pui ca am mai si invatat cate ceva?

DSC_0283      Nu mai trebuie sa insist pe subiect, fiind evident faptul ca teambuildingul si-a atins scopul in totalitate.

Aventura noastra s-a incheiat cu o ultima oprire si anume la Pesteana, Com. Densus, judetul Hunedoara. Stiti de ce am oprit, nu-i asa?  La Muzeul Satului Hategan, într-o casa traditionala din lemn, parintii unuia dintre colegi, au strâns obiecte din lumea veche a satului, curtea acestora  gazduind, printre alte obiecte istorice vechi, si un sarcofag roman. Acolo puteti admira o adevarata colectia de lucruri de o mare incarcatura istorica.

      Ma bucur enorm ca am reusit sa cunosc atatia oameni minunati si dedicati unui singur scop. Doar atat pot spune, da a meritat! Si va multumesc tuturor celor prezenti pentru asta!

