logo

     Astazi mi-am propus sa va vorbesc despre poate mai vechea campanie Farmec, pentru gama Gerovital Plant. Nu am sa va povestesc cat de bune sunt produsele ci, am sa va spun cum a reusit un brand romanesc sa realizeze o campanie de online marketing cu o rata mare de raspuns, ceea ce rar vedem la companiile autohtone. Care a fost reteta succesului?
1. Interactivitatea

       Pe 1 martie Gerovital a dat startul campaniei online prin publicarea pe trilulilu.ro a unei unei serii de filmulete care deschid portile fabricii clujene. Filmulete cuprind imaginii imedite din fabrica, explica procesul de fabricare si testimonialele specialistilor.

      De ce  Povestea gamei Gerovital Plant a atras peste 5000 de vizualizari? Pentru ca au fost publicate pe site-ul ce cuprinde cea mai mare comunicare online si pentru ca Gerovital comunica interactiv cu vizitatorii site-ului  si le ofera acestora posibilitatea sa participe la un concurs.

    Gerovital a continuat promovarea pe Facebook, unde peste 5000 de si-au arata interesul pentru profilul companiei si unde si-au impartasit  parerile pozitive despre produsele testate.

      2. Testeaza si spune-ti parerea

    Last but not least, campania de testing desfasurata pe site-ul testeaza.gerovital.ro, unde toti cei interesati de noul produs Gerovital din gama Floare de Colt se pot inscrie pentru a primi pachetelul cu mostre si, si…un mic cadou folosit la shopping.

     Aici trebuie punctat si componenta de marketing direct, baza de date, pe care Farmec o va putea folosi cu succes pentru promovarea produselor si fidelizarea actualilor consumatori.
3. Blogging

      Gerovital nu a lipsit nici din blogosfera. Bloggeri care au primit spre testare mostrele cu noile produse Gerovital Plant au postat nenumarate feedback-uri. Este o metoda foarte buna de promovare, iar review-urile pozitive ale bloggerilor au o mare influenta asupra atitudinii si comportamentului de consum ale followerilor.

      Aceasta reprezinta o campanie de tipul „asa DA” sau un posibil studiu de caz pentru toti cei interesati de marketingul online.

Anunțuri