Catalog_ikea-foto-livrare-de-la-4interior

       Am ajuns să vorbim tot mai mult despre modul în care companiile sunt îmbrăţişate de social media precum un mecanism care pare să contecteze brand-ul direct cu clienţii. Trecerea în online a publicităţii s-a facut rapid şi brusc, ne putem promova brand-ul în lumea virtuală mult mai creativ şi interesant decât în mediile clasice. Facebook-ul este pe primul loc în lumea advertising-ului, rezultatele fiind de cele mai multe ori uimitoare.
Un avantaj online în mediul online este interactivitatea, Ikea creând o campanie simpatică şi interactivă în anul 2009. Fabrica de mobilă Ikea a deschis un nou magazin in Malmo, Suedia şi decât să facă o campanie obişnuită au ales să apeleze la Facebook. Au creat un nou cont pe Facebook, al unui manager de showroom care a gestionat pozele şi concursul, iar pe o perioada de două săptămâni au fost încărcate poze într-un album. Utilizatorii folosindu-se de facilitatea „tag” (etichetare) puteau să se localizeze pe anumite elemente din imagini cum ar fi un pat, o lampă, un scaun. Prima persoană care s-a etichetat pe un anumit obiect îl câştiga.

ikea-facebook-photo

      Această campanie este considerată o campanie publicitară agresivă, interactivă, cu costuri extrem de reduse şi care a avut un mare succes. Utilizatorii au promovat de bunăvoie magazinul Ikea pe profilurile personale de Facebook sau pe profilurile prietenilor, creând o mare victorie pentru Ikea.

     La sfârşitul campaniei, Facebook şi-a schimbat termenii şi condiţiile pentru a se asigura că nu va mai exista o campanie cu aceeaşi structură.

Sursa: http://www.alinchiriac.ro/ikea-campanie-extraordinara-pe-facebook/

Anunțuri