Se pare ca pasiunea invinge totul, chiar si timpul. Si da, cred asta cu tarie indiferent de impedimentele ce apar in viata noastra sub diverse forme.

                   Dupa o lunga absenta ma regasesc stand din nou in fata laptopului, cuprinsa de aceasi emotie si cu aceasi dorinta imensa sa va scriu, sa va povestesc, si sincer nu stiu cu ce sa incep, s-au intamplat atatea… Stiu despre ce v-as putea povesti! 🙂

               Astazi am citit un articol foarte interesant pe care l-am gasit, lucky me, printre multitudinea de informatii care se tot perinda cu viteza luminii, pe wall-ul meu si pe care as vrea sa vi-l impartasesc si voua.

                   Articolul nu este nici mai mult nici mai putin decat un indemn de a nu renunta niciodata la visele sau la pasiunile noastre indiferent de dificultatile pe care le intampinam. De cate ori nu ne intrebam: oare cum au ajuns altii sa aibe succes? Ei bine, se pare ca cei care reusesc sunt aceia care nu se dau batuti. Nu renuntati la dreptul de a gresi, pentru ca atunci veti pierde posibilitatea de a invata ceva si de a inainta in viata.

                  Da, si eu am gresit, am regrete? prea multe poate, dar am avut ceva de invatat din fiecare experienta traita. Am invatat ca esecul face parte din reusita, pentru fiecare dintre noi exista ceva pus deoparte. Daca ne vom transforma esecurile in succes depinde numai si numai de noi.

                                                                                                                                               nu-renunta-niciodata2

Articolul cu pricina il gasiti aici: http://webcultura.ro/nu-renunta-niciodata-dar-niciodata/

