Fiind inca la inceput, PR Online nu are o imagine unitara pentru beneficiarii acestei activitati. Cei mai multi participanti la studiu au fost de acord ca PR Online inseamna: “maximizarea mentiunilor favorabile referitoare la propria companie, brand, produse sau website pe alte siteuri”. Intr-un limbaj mai simplu, PR online inseamna promovare online mai degraba decat a identifica si intelege nevoile stakeholderilor.

internshiplafinal

PR Online este perceput ca o functie tehnica, specializata, de aceea 64% dintre agentiile de PR si-au deschis o divizie specializata. Cu toate acestea, clientii nu sunt foarte multumiti de competentele agentiei:

– 20% sunt foarte multumiti de nivelul de expertiza in PR online al agentiilor cu care lucreaza;

– 28% sunt doar satisfacuti;

– 19% nu sunt nici satisfacuti, nici nemultumiti de nivelul de expertiza;

– 15% sunt usor nemultumiti;

– 13% sunt foarte nemultumiti;

Conform perceptiei clientilor, tacticile folosite sunt in majoritatea lor conservatoare. Studiul este extrem de interesant si poate fi gasit aici.

Voi ce credeti, in ce stadiu se afla PR-ul online in Romania?

http://www.creativemarketing.ro/blog/category/internet-marketing-online-marketing

Anunțuri