Facultatea Ştiinţe ale Comunicării (FSC mai bine zis), fostul Departament de Comunicare şi Limbi Stăine, a fost înființată începând cu 1 octombrie 2011.

Departamentul de Comunicare şi Limbi străine din cadrul acestei facultăţi îşi desfăşoară activitatea în doua direcţii. În cadrul uneia, pregăteşte specialişti în comunicare şi relaţii publice şi în traducere şi interpretare, iar prin cealaltă, contribuie la formarea viitorilor ingineri prin predarea limbilor străine – engleză, franceză şi germană – la facultăţile Universităţii „Politehnica” din Timişoara.

Profesorii, studenţii sau voluntarii, care fac parte din diferite organizaţii, ajută an de an la promovarea acestor domenii şi anume Comunicare şi Relaţii Publice şi Limbi Moderne Aplicate. Cadrele didactice împreună cu studenții se pot ocupa de promovarea facultății prin intermediul rețelelor sociale, prin articole interesante postate pe site-ul facultății și chiar pe blogul facultății, de ce nu.

Pentru a atrage publicul spre acest domeniu, Facultatea Ştiinţe ale Comunicării are la bază o serie de metode de promovare, atât on-line, cât şi materiale printate ale anumitor activități pe care le desfăşoară. Pentru a înţelege mai bine despre ce este vorba, voi oferi o serie de exemple la fiecare activitate în parte.

1) Metode de promovare online:

• Site-ul facultăţii: http://www.cls.upt.ro

• Revista on-line Com.Unic: http://www.cls.upt.ro/studenti/com-unic

comunic

• Buletin ştiinţific: http://www.cls.upt.ro/cercetare/buletin-stiintific

2) Alte metode de promovare:

• Caravana de promovare în liceele din întreaga ţară: Această caravană se organizează anual şi are scopul de a informa elevii din an terminal din licee despre tipurile de facultăţi pe care Universitatea Politehnica din Timişoara le cuprinde şi cum se pot înscrie la una dintre acestea. Cei responsabili de această activitate sunt voluntarii CICS (Centrul de informare şi consiliere al studenţilor din UPT) care merg “înarmaţi” cu diferite materiale educaţionale. Acest pliant cuprinde toate faculăţiile din cadrul UPT în care se promovează fiecare în parte.

857457_337936746323434_997131048_o

• Expoziţii: In fiecare an, studenţii din anul II, organizează „EXPO CRP”, o expoziţie care asa cum ne-au obisnuit, vin cu cele mai originale idei si cu o implicare pe masura. Aici fiecare are ocazia sa isi prezinte nu numai pasiunile lor ci şi cu ce îşi ocupă timpul dincolo de pereţii facultăţii. Promovarea acestui eveniment pe retelele de socializare este le fel de intense ca si implicarea lor.

z9528889_361318193909265_1115235715_n392816_1278564358951110_1958237993_n

• „Ziua Porţilor Deschise”: Scopul acestor zile este acela de a oferi ocazia elevilor din an terminal să aibă acces la toate laboratoarele şi sălile de curs din cadrul fiecărei facultăţi dar şi de a-i informa referitor la cee ce oferă ca şi disciplină. Poate nu ar strica o „Zi a Porţilor Deschise” şi virtual. Voi ce ziceţi?

Surse: http://mediadigitala.ro/index.php/crpmd/44-promovarea-facultatii-stiinte-ale-comunicarii/100-metode-de-promovare-ale-fscdcls

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.361317287242689.77126.10

https://www.facebook.com/pages/Expo-CRP-2013/564969460201342

Anunțuri