personal brandÎntr-o lume în care noile cărţi de vizită sunt căutările pe Google şi notorietatea, iar rețeaua de contacte profesionale valorează deseori mai mult decât diploma din facultate, brandingul personal ar trebui să fie o preocupare de bază a oricărui profesionist.

În prezent, branding-ul personal din România este mai degrabă un serviciu de promovare a unei persoane, prin tactici de comunicare şi PR. Deşi preocuparea  de „a ieşi public” există în rândul românilor care doresc să îşi construiască un brand personal, deseori conţinutul comunicării sau promisiunea sunt irelevante pentru audienţă. „Branding-ul personal trebuie să pornească de la o calitate personală a unui lider, manager sau antreprenor, de la o promisiune sustenabilă conştientizată şi interesantă pentru publicul lui, care, odată comunicată eficient se întoarce ca beneficiu de imagine pentru afacerea lui”, explică Mihaela Rădulescu, Senior Brand Consultant si fondator al agenţiei de branding personal Innerout. „Branding-ul personal este despre a-ţi şti cel mai tare punct, a te poziţiona corect şi a vorbi despre asta: cât trebuie, unde trebuie, cum trebuie”, mai adaugă aceasta.

brandAşadar, brandingul personal devine o necesitate specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ceea ce ştie să facă cel mai bine. Voi ce credeti despre asta?

Surse: http://www.andimoisescu.ro/personal-branding/

http://www.paulolteanu.ro/cu-ce-ma-ocup/branding-personal/

http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/144064/fondatoarea-innerout-in-romania-brandingul-personal-este-mai-degraba-fabrica-de-vedete-si-mai-putin-legat-de-business.html

Anunțuri